zoo

W dniach 28/29.05.2015 klasy szóste oraz klasa piąta wyjechały na dwudniową wycieczkę do Czech. Zjawiliśmy się wcześnie rano na zbiórce, lekko niewyspani, ale bardzo podekscytowani. Długa podróż minęła bez przeszkód, bo świetnie się bawiliśmy.

Pierwszy dzień spędziliśmy w Skalnym Mieście. Poznaliśmy historię tego niezwykłego, tajemniczego miejsca, dowiedzieliśmy się od czego pochodzą nazwy niektórych skał, a innym mogliśmy je nadać. Płynęliśmy również małym „Tytanickiem" oraz pokonaliśmy pięćset schodów. Wędrówkę umilały nam cudowne widoki, szum wody ze źródełek oraz informacje i opowieści dostarczone przez Przewodnika.
Pod wieczór przyjechaliśmy do Kudowy Zdrój, do hotelu „Sudety", gdzie po kolacji, zostaliśmy zakwaterowani. Następnie poszliśmy na spacer do parku i na pizzę. Po powrocie do hotelu wszyscy zmęczeni po długim dniu położyliśmy się spać.
Następnego ranka, niektóre „poranne ptaszki" udały się na rozgrzewkę, a reszta powoli próbowała zwlec się z łóżek.
Po śniadaniu wyspani i spakowani wyruszyliśmy do zoo i safari „Dvur Kralove", w którym oglądaliśmy najróżniejsze gatunki zwierząt. Zwiedziliśmy również, jadąc „safari busem", park safari gdzie zobaczyliśmy zwierzęta na wolności. Po kupieniu pamiątek, wróciliśmy do autokaru by odbyć podróż do domu.
Droga powrotna minęła bardzo przyjemnie, wieczorem wróciliśmy do Konopisk pełni wrażeń. Mamy nadzieję, że nie sprawiliśmy zbyt dużego problemu nauczycielom i liczymy na powtórkę.